s b d h i k r

önemli konular

· laf engine v6

akp aleyhinde entry girince eksi oy almak

21.

lafmacunda eksiye bogulmak istemiyorsan öznel yargılardan kaçınacaksın mantıgının oluşturuldugu durumdur.beşiktaş aleyhine entry girip sayısız eksi alan biri olarak bu konuda yüksek tecrübelerim vardır.

   pinki   25.11.2007 12:34
   #740061
22.

bir kaç defa başıma gelmiş olaydır.bu eksiyi veren şahsiyetler sanırım ' ulan eksi verdiler dur edit düşeyim ' gibi triplere gireceğimi zannetmiş olmalılar.fekat ben edit yapmam,yaptırırım.

   yalniz pasa   07.12.2007 00:45
   #759287
23.

tayyip yanlılarının beyinlerinde farklı ışıklara yer olmadığının yine tayyip yanlıları tarafından kanıtlanmasıdır.tek bir ışık vardır onların görüşleri.tek bir ses vardır onların sesleri.ezelden beri açıklama yapılmaksızın onlara söylenen herşeyi kabul ettiklerinden olağandışı gelmez bu onlara.yaşamak için farklı ışıkları da görmek değişik sesler duymak lazımdır o ayrı.

   dioksit   11.01.2008 21:18
   #813045
24.

akp ile tersle$ince sürgün yemek ile dogru orantılıdır. sözlükte ba$ göstermi$ $eklidir. eger bir gün olur da sözlügü ele geçirirlerse, eksi vermek ile kalmayıp, akp ile ters dü$en yazarı uçuracaklardır. i$leyi$leri budur, sadece kendi görü$lerine açık olup, ele$tiriye kabul etmemektedirler.

geç gelen tanım: demokrasiden uzak olma halidir.

   entry girmekse mesele gel beni kesele   11.01.2008 21:22
   #813051
25.

akplilerin hayatı tek yönden izlediklerinin ve akpli olmayan kişilerin kendilerine aksi görüşlerini dile getirdiklerinde buna katlanamayacak kadar başkalarının görüşlerine duyarsız olduklarını gösteren durumdur. herşeye vericek cevapları olduğukları için(anlamlı anlamsız farketmez onlar için) kendilerini böyle ifade ederler. bu 'sen böyle düşünürsen ben de böyle yaparım görürsün.' düşüncesidir. özgürlükçü düşünceye aykırıdır. çünkü özgürlükçü düşünce de onlara aykırıdır.

   ot this a b   11.01.2008 21:22 ~ 23.01.2008 10:25
   #813052
26.

<bkz: çarpılmak>

   YaZamaZ   11.01.2008 21:22 ~ 11.01.2008 21:45
   #813053
27.

<bkz: sözlükteki hacı hoca takımı>

ve ayrıca:

<bkz: sözlükteki akp kadrolaşması>

   neldock   11.01.2008 21:29 ~ 18.04.2008 17:33
   #813059
28.

ya şeyi merak ediyorum, bilen gören varsa elceğizine zahmet bir açıklasın bana.
eksi denen buton, düğme, ilik neyse o zımbırbom kendi ideolojisi ya da siyasi görüşüyle çeliştiğinde haydarinnarinnaninanay diye sarınılan bir silah mıdır? benden farklı düşünenler yok olsun, eksi denizinde boğulsun, herkes de görsün, ibret i alem olsun, bir kaç tanesini en iğrenilenlerde sallandırın da bak bakalım bir daha yapabiliyorlar mı gibi bir şey mi?
benim bildiğim eksi, yazanın ciddi bir hata yaptığı ya da ne biliyim sınırı aştığı, konuşmayı(yazmayı) bilmediği ağzından köpükler çıkarak kustuğu ya da sıçtığı zaman verilen, verilmesi için sadece benden başka olması yeterli olmayan bir şeydi. ha veren(için fesat, eksiden bahsediyorum) görünmüyor, istediğim kadar basarım rahatlığından mı bu?
abiler ben burda yeniyim. yanılıyorsam, öyle değilse burda işler öğretin de öğreneyim.

   esse   11.01.2008 21:32 ~ 11.01.2008 21:33
   #813062
29.

üzerinde eksi işareti olan butonun sozlukte matematik işlemi yapılması için konuldugunu bilen beni, meraklara düşüren hareket. ulen hacı hoca takımı, nasıl da her şeyi lehinize çevirmeyi biliyorsunuz.

   dwight   11.01.2008 21:36 ~ 11.01.2008 21:39
   #813069
30.

ayrıca akp aleyhinde entry girince eksi oy veren insanlar, görü$ üretmekten aciz oldukları için, kafalarına çivilenmi$ ideolojiye ters dü$en bir entry gördükleri zaman fiziksel ko$ullanmalarının getirdigi bir refleks olarak eksi verirler ve bundan yüksek derecede haz duyarlar. bir güvercin yollamaktan, "bak arkada$ım sen burda haklısın ama bıdı bıdı da böyle degil mi?, hede hödöyü $öyle dü$ünsek daha iyi olmaz mı?" gibi demokratik hareketlerden oldukça uzaktırlar.

edit:eksileyerek tanımımı destekleyen iki ki$iye te$ekkür ederim. $imdi yeteri kadar açık oldu konu sanki.

   entry girmekse mesele gel beni kesele   11.01.2008 21:44 ~ 12.01.2008 11:38
   #813074
31.

akp aleyhinde başlık açınca eksi oy almak ile aynı duygudur. * *

   070907   11.01.2008 21:48
   #813082
32.

önüm arkam sağım solum faşist!
sobeeeee!!!

durumu - bizzat kendisi - örnek teşkil eder!

   ajoo   15.01.2008 18:53
   #818804
33.

#823217 #823191 , #817394 , #823194..

görüldüğü gibi kadrolaşma faaliyetlerini aşmış bitirmiş bir partinin beni ( sözde ! ) susturma çabaları.şimdi ki parçamız bunlar için geliyor, demet akalından ;

kalbini mi kırdım afedersin.

   waLking away   19.01.2008 01:21
   #823232
34.

eksileyince akp ak oluyomuş.

   ebemgari   19.01.2008 02:02
   #823273
35.

eksi oy bir "ben senin fikrine katılmıyorum" belirtecinden başka birşey olmadığını varsayarsak -ki burda böyle ele almış bu konuyu yazar- demokrasinin olmazsa olmazlarından biridir bu durum. demokrasinin gerekliliğidir çok seslilik.

bu bakış açısıyla akp alehine "+" oy verenlerin de şakşak cı oldukları iddia edilebilir ki bu da yanlış olur.

bonus: oylara kafayı takmamak gerekir, sadece bir aparattır. bütün dünya bile sizin doğru bildiğiniz birşeye yanlış dese bile, doğru bildiğinizden şaşmayınız.

   No Turkish Girl   19.01.2008 02:09
   #823283
36.

eksi oy vermek sadece fikir çatı$masının sonucu olmadıgı gibi, artı oy vermek de sadece evet senin dü$üncendenim dostumculuk degildir. bilindigi gibi çekememezlik ve neden benim aklıma gelmedicilik de ki$inin damarlarını kabartabilir.

bir de $u var; akp aleyhinde entryi girdiniz. baya bir yüklenmi$siniz. bir bakmı$ınız bir eksi, iki eksi, üç eksi.. güvercine bakıyorsunuz bu anda, belki kar$ımdaki fikrin savunmasını görürüm diye, lakin ne gelen vardır ne giden. görü$ üretmekten aciz, kafasına çivilenmi$ dü$ünceye ters dü$en sözcükleri gördügü için eksilemi$tir sizi bu insancık. $artlanmı$, politik oldugunu sanan apolitik insanlardır. kendi içindeki siyaseti $ak$akçılık ve seovilik arasında gider gelir. bunu da bir bok zanneder afedersiniz.

not: eksilediginiz insanın bir güvercin kadar yakınınızda oldugunu unutmayınız olur mu? bakın o zaman her $ey ne kadar güzel olacak.

   entry girmekse mesele gel beni kesele   19.01.2008 02:23
   #823298
37.

cevap vermeye gerek duyulmayan mesaj yazdığınızın göstergesi de olabilir veya eksi oy veren kişinin güvercin uçurmaya vakti yoktur veya adam nick inizi beğenmemiştir. eksiye artıya bu kadar takılmamak gerekir. önemli olan fikirlerinizi dile getirebilmektir. karşınızdakine dikte etmek gibi bir amacınız olmamalıdır.

   MC delta T   19.01.2008 02:34
   #823319

 12

 

sayfa

  / 2

yazdır